سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://salamaat.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

خوراکی هایی که عمر شما را طولانی می کنند

1- سیر
سیر به خاطر داشتن ترکیبات آلیسین، خاصیت آنتی بیوتیکی دارد؛ بوی خاص سیر هم به دلیل وجود همین ماده است. علاوه بر این، سیر اثر ضد انعقاد خون، جذب کننده و پایین آورند? فشار خون هم دارد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:26 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

سالادهایی که وزن شما را پایین می آورند آنچنان هم بی ضرر  نیستند

 

به گزارش بروزترین ها همه ما می دانیم برخی از ویتامین ها محلول در چربی هستند نظیر ویتامین های آ،دی،ئی و کا .این ویتامین ها بدون چربی جذب بدن نمیشنود.بنابراین سالادهای بدون چربی چندان ویتامی ندارند و گاهی  اگر به طور مرتب و چندنین بار در روز مصرف شوند و همراه با آن از خوردن چربی ها نیز پرهیز شود باعث بیماریهای عدیده دیگری نیز میشنود.

محققین و دانشمندان علم تغذیه به ما پیشنهاد میکنند در سالادهایمان از روغن زیتون و کلانولا استفاده کنیم که هم چاق نمیشویم و هم ویتامین های محلول در چربی جذب بدنمان میشوند و هم از پیری پوست و چروک آن در حین رژیم جلوگیری میکند.برای کاهش وزن بهتر از در سالاد به همراه روغن های ذکر شده از سرکه هم استفاده کنیم.


[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:23 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

10 غذای مفید برای سلامتی

1? سیب:

سیب منبع خوب آنتی اکسیدان می باشد ، این میوه همچنین دارای ویتامینهای آ، ب و ث است، که این ویتامینها داروی اکثر بیماریها بشمار می روند . مطالعات پژوهشگران نشان میدهد سیب برای تقویت قلب و جلوگیری ازبیماریهای قلبی درزنان جوان موثر است ، همچنین درحفظ طراوت و شادابی پوست موثر است.
[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:22 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]
بهترین نوشیدنی ها برای کوچک کردن شکم
به گزارش بروزترین ها نوشیدن شربت آب لیموی خنک در گرمای شدید تابستان ممکن است خیلی برای شما مفید باشد اما به آب کردن چربی های اضافه شکم شما کمکی نمی کند.
در اینجا 5 نوشیدنی مفید که تشنگی شما را برطرف میکند بدون اینکه وزن شمارا افزایش دهد معرفی می کنیم.
[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:19 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

حالت چشم هایتان را بگویید تا بیماری تان مشخص شود!

چشم‌ها، پرده از بیماری‌های مغز برمی‌دارند

نتایج آزمایشات جدید تایید می‌کند که با انجام معاینات چشمی می توان اختلالات مغزی را تشخیص داد.

 پزشکان می گویند که با دنبال کردن حرکات چشم‌ها می‌توانند در آینده به روش‌های سریع و دقیق‌تری برای تشیخص اختلالات مغزی مانند اوتیسم، شیزوفرنی یا اختلال نقص توجه ناشی از بیش فعالی دست پیدا کنند.

روش‌های فعلی برای تشخیص این مبتلا اختلالات پر هزینه و وقت‌گیر هستند و حتی در مواردی هم بیماری را درست تشخیص نمی‌دهند.

به گزارش لایوساینس، متخصصان دانشگاه کالیفرنیا در بازبینی اخیر متوجه قابلیت فوق العاده روش ردیابی حرکات چشمی در تشخیص وضعیت عملکرد مغزی انسان شده‌اند و امیدوارند در آینده به روش‌های مدرن‌تر، ساده‌تر و کم هزینه‌تر بدین منظور دست پیدا کنند.

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:18 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

بهترین منابع غذایی برای کاهش چین و چروک‌ های پوستی

 کارشناسان در مقاله جدید فهرستی از این محصولات طبیعی را ارائه کرده‌اند که استفاده از آنها روند پیروی پوست را به تعویق می‌اندازد و چهره را جوانتر نگه می‌دارد.
این محصولات طبیعی عبارتند از:
سبزیجات با برگ‌های بزرگ و سبزرنگ مانند اسفناج و کاهو که منابع غنی از لوتئین و زیاگزانتین‌ هستند. مطالعات نشان می‌دهد که مواد غذایی غنی از این دو نوع آنتی‌اکسیدان خطر ابتلا به عارضه تحلیل نقطه ماکولار چشم ناشی از افزایش سن را کاهش می‌دهند و همچنین با مقابله با رادیکال‌های آزاد از آسیب دیدن پوست جلوگیری می‌کنند.
تمشک آبی نیز سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که مانع از پیری زودرس می‌شوند و در عین حال از بروز سرطان نیز جلوگیری می‌کنند. همچنین آنتوسیانین‌های موجود در تمشک آبی برای مقابله با استرس اکسیداتیو که یکی از عوامل مهم پیری است، مفید هستند.

ریشه‌های خوراکی زرد و نارنجی رنگ مانند هویج سرشار از بتاکاروتن هستند. این آنتی اکسیدان‌ها نیز برای حفظ سلامت پوست و چشم‌ها موثرند.سیب‌زمینی شیرین و کدو حلوایی نیز از این جمله منابع غذایی هستند.
کلم بروکلی نیز به دلیل دارا بودن یک آنتی‌اکسیدان قوی موسوم به کورستین خاصیت ضد التهابی بالایی دارد و با فاکتورهای ایجاد کننده پیری مقابله می‌کند.
تخم‌مرغ ارگانیک نیز در پیشگیری از پیری زودرس مفید است. هر عدد تخم‌مرغ حاوی 9 اسید آمینه ضروری و همچنین غنی از پروتئین‌ها و ویتامین D طبیعی است که مصرف انواع سالم و غیر آلوده آن در حفظ جوانی و شادابی پوست موثر است.
آلوئه‌ورا نیز خواص ضد پیری فوق‌العاده‌ای دارد و مکملی مناسب برای دوران سالمندی است. آب این گیاه پوست را ترمیم می‌کند و حتی آثار پیری پوست را از بین می‌برد. مصرف آب آلوئه‌ورا باعث کاهش چروک‌های عمیق پوستی می‌شود و خاصیت انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد.

سیر نیز حاوی آنتی‌ اکسیدانی قوی موسوم به آلیوم است که در مقابله با مولکول‌های مضر رادیکال آزاد، حفظ سلامت پوست و تقویت سیستم دفاعی بدن بسیار مفید و موثر است.

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:16 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

میوه ای دیگر در پاییز که شما را لاغر می کند

به گفته محققان، این میوه بعد از هویج و اسفناج، سومین منبع سرشار از ویتامین A است که باعث حفظ سلامت و درخشندگی پوست می‌شود.


 کدو حلوایی طعم شیرین و بافت نرم و لطیفی دارد اما بسیار کم کالری است به طوری‌ که در هر 100 گرم از این گیاه تنها 20 کالری وجود دارد.
کدو حلوایی به دلیل وجود فیبر و مانیتول (نوعی قند ملین)، تحریک کننده روده است.به گفته محققان، کدو حلوایی بعد از هویج و اسفناج، سومین منبع سرشار از ویتامین A است که باعث حفظ سلامت و درخشندگی پوست می‌شود.
کدو حلوایی منبعی غنی از پتاسیم است و از جذب قند و چربی کلسترول در خون جلوگیریمی‌کند.


[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:15 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

با خواص زنجبیل آشنا شوید

زنجبیل

به گزارش ایسنا، کارشناسان تغذیه و سلامت انگلیس می‌گویند: اسید معده برای هضم غذا حیاتی است و زمانی که فرد، تحت استرس است ترشح این اسید دچار اختلال می‌شود، اما نوشیدن یک فنجان آب داغ حاوی یک برش تازه زنجبیل و یک برش کوچک لیمو روشی معجزه‌گر برای تحریک هاضمه و کمک به گوارش است.

زنجبیل حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان خاص و مهم موسوم به «جینگرول» است که به پاکسازی مواد شیمیایی مضر ناشی از استرس و نگرانی در بدن کمک می‌کند.
زنجبیل همچنین در کاهش التهاب، مقابله با مشکلات تنفسی شایع و بهبود گردش خون طبیعی در بدن موثر است. در زنان نیز نوشیدن چای زنجبیل روشی موثر برای کاهش انقباضات شکمی ناشی از عادت ماهانه است.

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:13 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

اگر تخمه دوست دارید ، حتما بخوانید

اگر تخمه دوست دارید ، حتما بخوانید

یکی از روش‌های بسیار مفید برای حفظ سلامت بدن، مصرف دانه‌های طبیعی است.
مصرف دانه‌های خوراکی یکی از ضروریات رژیم غذایی انسان است و نباید آنها را از برنامه‌های تغذیه‌ای حذف کرد. دانه‌ها، منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها هستند که مصرف انواع آنها برای سلامت بدن و ذهن حیاتی است.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:12 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

میوه ها: منبع مواد معدنی و ویتامین ها

میوه ها: منبع مواد معدنی و ویتامین ها

کیوی: ریز و مقوی. منبع بسیار خوب پتاسیم،منیزیوم، ویتامین E و فیبر. ویتامین C موجود در آن دو برابر پرتقال می باشد.

 

سیب: یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد؟ با اینکه سیب ویتامین C کمی دارد ولی  دارای  آنتی اکسیدان ها  وفلاونوید هایی می باشد که با تشدید فعالیت ویتامین C به کاهش خطر سرطان روده بزرگ، حمله قلبی و سکته مغزی کمک می کند

 

توت فرنگی: میوه محافظ. توت فرنگی بالاترین قدرت آنتی اکسیدان را در میان میوه ای اصلی دارد که بدن را در برابر سرطان، رادیکال های آزاد رسوب شده درون رگ های خونی محافظت می کند. (در واقع هر میوه ای از خانواده توت برای شما خوب و مفید است. شامل میزان بالای انتی اکسیدان هستند و ما را جوان نگه می دارند … آبی بهترین نوع است و کلیه رادیکال های آزاد را که به بدن هجوم می آورند از بین می برد.

 

پرتقال: شیرین ترین دارو. خوردن 2 الی 4 پرتقال در روز کمک به پیش گیری از سرماخوردگی و کلسترول پایین می کند و سنگ های کلیه را از بین می برد و خطر سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد


[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:12 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 76499

رنک الکسا