سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://salamaat.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

رژیم لاغری خربزه

رژیم لاغری خربزه یکی از بهترین رژیم هاست که در طول یک هفته به سلامت و زیبایی پوست شما کمک خواهد نمود.

در زیر منوی غذایی رژیم خربزه را آورده ایم:صبحانه-یک لیوان کته برنج با نمک ، چای سبز بدون شیرین کننده—ناهار-200گرم سالاد سبزیجات که انواع مختلفی از سالاد سبزیجات را میتوانید استفاده کنید از منوی زیر یک سالاد سبزیجات برای خود برطبق ذائقه تان انتخاب کنید*خیار ، گوجه ، پیاز ، به همراه یک قاشق چایخوری روغن زیتون*خیار ،گوجه ، پیاز ، لیمو ترش ، کلم و سبزیجات دیگر*خیار، هویج آبپز ، سیر ، سبزیجات ، لیموترش و یک قاشق چایخوری سس*غذای اصلی برای ناهار شامل منوی زیر است یکی را انتخاب و مصرف کنید .

 

*ماهی آبپز یا بخار بپز*گوشت سفید مرغ*تخم مرغ آبپز همرا با غذا باید یک دم کرده هم بنوشید که شامل موارد زیر است یکی این که میتوانید دو قاشق غذا خوری توت را در نصف لیوان اب جوش دم کنید بگذارید ده دقیقه بماند سپس از صافی عبور دهید و بنوشید .

 

اگر توت در دسترس نبود میتوانید از نصف سیب استفاده کنید و یا نصف هلو.شام –از ساعت چهار تا نه شب شما باید برای هر سی کیلو گرم وزن خود یک کیلو خربزه تهیه کنید و بین این ساعات آنها را بخورید . این رژیم دارای1200کالری است و برای افرادی که فعالیت زیادی دارند بسیار مناسب است و باعث کاهش وزن و در عیت حال شادابی پوست شما میشود .

 

 

 از اصول دیگری که در این هفته رژیم باید رعایت کنید این است که هرگز شیرینی نخورید و از شکر ،سیب زمینی و غذاهای آماده استفاده نکنید . فراموش نکنید در زمان خوردن خربزه هیچ غذای دیگری با آن نخورید . بعد از خوردن خربزه شراب ننوشید و به سالادهای خود خربزه اضافه نکنید.


[ شنبه 91/12/5 ] [ 5:11 عصر ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 76405

رنک الکسا