سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://salamaat.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

شام بخوریم یا نخوریم؟

شام بخوریم یا نخوریم؟

بهانه‌اش هم در اغلب موارد داشتن چاقی و اضافه‌وزن است، اما در برخی موارد نیز حفظ سلامتی و تناسب‌اندام چنین الگویی را برای وعده شام افراد توصیه می‌کند ولی نکته مهم اینجاست که متخصصان تغذیه هرگز حذف هیچ وعده غذایی و از جمله وعده شام را توصیه نمی‌کنند و بر دریافت هر چهار گروه مواد مغذی، یعنی نان و غلات، میوه و سبزیجات، تخم‌مرغ و گوشت، چربی‌ها و روغن‌ها در سه وعده اصلی تغذیه‌ای شامل صبحانه، ناهار و شام و سه نوبت میان‌وعده، بر محور تعادل، تناسب و تنوع تاکید دارند.

حذف وعده‌های غذایی در برخی افراد حتی می‌تواند بسیار آسیب‌زننده باشد. به طوری که دکتر تیرنگ نیستانی، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می‌گوید: بی‌نظمی در وعده‌های غذایی و حذف برخی وعده‌ها در افرادی که مشکل وزن، چربی خون و کبد چرب دارند می‌تواند بشدت مشکل‌زا باشد.
به بیان دیگر، با مصرف انواع مواد غذایی طی روز می‌توان نیاز به انرژی و مواد مغذی گوناگون را تأمین کرد، ولی در این زمینه توجه به سه اصل تعادل، تنوع و تناسب در دریافت مواد مغذی در برآوردن کامل کالری یا میزان انرژی روزانه و حفظ سلامت برای تمام سنین دارای اهمیت است.
[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:10 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

با این مواد طبیعی صورت تان را زیبا کنید

با این مواد طبیعی صورت تان را زیبا کنید

زندگی ایده آل:داشتن صورت و اندامی زیبا مستلزم تغذیه سالم است. برخی از بهترین راه حل های زیبایی، استفاده ازمواد غذایی ساده ای است که در آشپزخانه یا مغازه های عطاری یافت می شود. مهم ترین نکته درباره غذاهای طبیعی این است که این غذاها فاقد مواد نگهدارنده، شیمیایی یا اسانس هایی است که در بسیاری از محصولات تجاری وجود دارد. می توان از این مواد غذایی طبیعی برای معالجه به صورت طبیعی استفاده کرد و البته این مواد غذایی راهی سریع برای رسیدن به زیبایی در خانه هم هستند.

نوشیدنی دوست پوست شما

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:9 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

چرا آب هویج را با بستنی می خوریم؟

چرا آب هویج را با بستنی می خوریم؟

یک کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با بیان اینکه:« مصرف انواع آب میوه های تازه خصوصا اگر به صورت مخلوط میوه باشد مثل آب لیمو و آب پرتقال، جزء پیشنهادات متخصصین تغذیه است.» توصیه کرد:« برای جذب بیشتر ویتامین های محلول در چربی هویج، مثل ویتامین A این نوشیدنی باید همراه با غذا و یا با کمی بستنی مصرف شود.»

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:7 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

تاثیر تغذیه مناسب در رابطه جنسی

 

تاثیر تغذیه مناسب در رابطه جنسی

 


اگر امروز رژیم غذاییتان را به طرز صحیحی تنظیم کنید مطمئن باشید که بهترین رابطه جنسی را خواهید داشت و هر روز بهتر و بهتر می شوید. با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، 10 تا از بهترین غذاهایی که در داشتن روابط جنسی بهتر در هر سن و در هر مرحله از زندگی به شما کمک می کند را معرفی می کنیم.
الیزابت وارد یک متخصص تغذیه می گوید: اگر مشکلاتی در خونرسانی بدنتان دارید، اگر دچار مشکلی می شوید که مانع تولید اسپرم های بالایی می شود با چند تغییر ساده در رژیمتان می توانید این شرایط را تسکین دهید.
تخم مرغ
فایده: با خوردن تخم مرغ تحریک پذیری پسرها کمتر می شود. برای اینکه اعصابتان را آرام کنید، با یک بشقاب تخم مرغ در صبح سعی کنید همه چیز را آسان بگیرید. املت، آب پز، یا تخم مرغ جوشیده یک منبع خوب ویتامین ب می باشند و همچنین یک ماده غذایی کلیدی و اصلی برای داشتن رابطه جنسی پرهیجان و عاری از استرس می باشد.
دکتر یاول لاچنس رئیس انستیتو تغذیه دانشگاه روتجرز می گوید: هر زمانی که احساس اضطراب و استرس کردید ویتامین ب اولین چیزی است که در بدنتان به اتمام رسیده و به آن نیاز دارد. ویتامین ب شما را از استرس دور می کند، به شما کمک می کند تا در هنگام رابطه جنسی آرام باشید و احساس خشم و عصبانیت را کاهش داده و درجلوگیری از انزال زودرس کمک می کند.


ادامه مطلب...

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:6 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]

پنیر تبریز ، سفید یا خامه‌ای؟

پنیر تبریز ، سفید یا خامه‌ای؟

به نظر شما برای انتخاب پنیر صبحانه‌تان باید به چه نکاتی دقت کنید؟ آیا فقط باید به ذائقه و سلیقه خود توجه کنید یا ارزش تغذیه‌ای پنیر هم مهم است؟! به نظر شما متخصصان تغذیه برای انتخاب پنیر صبحانه، چه مواردی را در نظر می‌گیرند؟

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:5 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 76615

رنک الکسا