سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://salamaat.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

درباره زیتون

زیتون

درخت زیتون معروف به درخت (صلح و طول عمر) است . فضانوردانی که برای اولین بار روی کره ی ماه فرود آمدند شاخه ای از درخت زیتون را به نشانه ی صلح زمین در کره ماه به یادگار
گذاشتند .
زیتون دارای املاح معدنی زیادی مثل فسفر ، پتاسیم ، گوگرد ، منیزیم ، کلسیم ، کلر ، آهن ، مس و منگنز می باشد . اگر میوه درخت زیتون خوب رسیده باشد و آن را بکوبند و نرم کنند و به شکل مرهم روی دمل و آبسه بگذارند به زودی پخته می شود و سر باز می کند . روغن مایع زیتون ، سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی به خصوص پتاسیم و بهترین روغنی است که می توان آن را برای تهیه سالاد و غذاهای سر میز مصرف کرد . قرن هاست روغن زیتون با نان ، یکی از منابع اصلی غذایی را به انسان ارزانی داشته است و در اثر خوردن آن از تندرستی کامل و عمر طولانی می توان برخوردار شد .
روغن زیتون ضد سم است و خاصیت آن در این مورد معروف است . وقتی زیتون می خوریم ، سموم را در بدن حل می کند و به علاوه جدار روده ها و معده را می پوشاند تا سموم نتوانند به خون راه یابند . برای جلوگیری از ریزش موهای سر ، باید 10 روز پی در پی سر را با روغن زیتون مالش داد و قبل از خواب آن را بست و خوابید و صبح آن را با آب ولرم و شامپو شستشو داد .

[ شنبه 91/12/5 ] [ 5:9 عصر ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 76508

رنک الکسا