سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://salamaat.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دلایل مهم سلامتی که هرگز نباید صبحانه خوردن را ترک کرد

 صبحانه انرژی مورد نیاز بدن را تأمین می کند . اگر که صبحانه میل نمی کنید ، اکنون هنگام تغییر عادت فرا رسیده است . در اینجا دلایل آن را برایتان شرح می دهیم !
صبحانه متابولیسم بدن را بهبود می بخشد : هنگام صبح میزان قند خون کاهش می یابد . شما هنگام صبح به غذایی نیاز دارید که انرژی بدن شما را برای فعالیت تأمین کند . محققان دریافته اند که خوردن صبحانه به کاهش وزن کمک می کند ، پس اگر می خواهید لاغر شوید حتما صبحانه بخورید .
به انجام کارهای روزانه و کارهای مدرسه بیشتر کمک می کند : کارمندان و دانش آموزان گرسنه کارهای خود را هم خوب انجام نمی دهند . صبحانه باعث می شود هوشیاری شما بیشتر شده و فعال تر باشید .
صبحانه خوردن باعث می شود کالری بدن زودتر مصرف شود : اگر که صبحانه بخورید کالری را زودتر می سوزانید ! به جای اینکه تا هنگام ظهر گرسنه بمانید و هنگام ظهر غذای پر کالری زیادی بخورید هنگام صبح ، صبحانه بیشتری میل کنید و به راحتی کالری را بسوزانید .
هنگام صبحانه خوردن بدن شما مواد مغذی زیادی (مواد غذایی چون : حبوبات ، میوه ها ، شیر)   را دریافت می کند . اگر خوردن صبحانه را نادیده بگیرید ، هیچگاه هم بدنتان این مواد مغذی را دریافت نخواهد کرد .
نخوردن صبحانه انسان را عبوس و بد خلق می کند . پس با خوردن صبحانه آدمی پر انرژی و شاداب باشید . هرگز صبحانه خوردن را ترک نکنید چون از نتایج آن آگاه شدید ، با نخوردن صبحانه قند خون بدن کاهش می یابد و انرژی خود را از دست می دهید .

[ شنبه 91/12/5 ] [ 1:28 صبح ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 76504

رنک الکسا