سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://salamaat.ParsiBlog.com
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

7 ماده غذایی که متابولیسم شما رابالا میبرد و چربی های بدنتان را میسوزاند

سوزاندن چربی های اضافه بدن با یک رژیم غذایی سالم و تمرینات ورزشی مداوم مثل وزنه برداری میسر می شود . رژیم غذایی کلید اصلی یه برنامه چربی سوزی است و این رژیم غذایی معنی بیشتری از کم کردن کالری و محدود کردن غذاها دارد . یکی از مهمترین راه های کاهش چربی بدن استفاده از موادغذایی است که متابولیسم بدن شما را بالا ببرد و در نتیجه کالری های اضافه بدن شما سوزانده میشود.

 

1-گریپ فروت : این میوه یکی از مهمترین میوه های است که باید مصرف شود به خاطر فواید و خواص بیشمارش . تحقیقات اخیر نشان می دهد ویتامین سی جریان خون را در پوسته شکم جایی که چربی های شکمی شما ذخیره می شود را افزایش می دهد و گریپ فروت معدن ویتامین سی است.همچنین دارای انتی اکسیدانتهایی است که کمک میکند بدن شما انسولین ترشح کند در نتیجه قند خون شما همیشه تحت کنترل خواهد بود بنابراین بدن شما شروع می کند به سوزاندن کالری . سیب و هلو نیز جایگزین های مناسب گریپ فروت هستند . آنها نیز سرشار از ویتامین سی و اندکی کالری هستند.

 

 

2-چای سبز : چای سبز یکی از مواد تشکیل دهنده در اکثر ترکیبات لاغری است . چای سبز به وضوح متابولیسم شما را افزایش میدهد ، کالری شما را می سوزاند و وزنتان را پایین می آورد . تحقیقات اخیر نشان میدهد کسانی که در حین ورزش چای سبز نوشیده اند دو برابر بقیه کالری سوزانده اند . این نوشیدنی قدرتمند مناسب کسانی است که میخواهند متابولیسم بدنشان را افزایش دهندو چربی هایشان را بسوزانند . قهوه نیز گزینه مناسبی برای جایگزینی چای سبز است به شرط آنکه شکر یا خامه یا شیر اضافه نکنید .

 

 

3-فلفل تند : این ماده غذایی به متابولیسم شما کمک میکند و در عین حال خواص مفید یک ادویه را نیز دارا می باشد . از خواص فلفل علاوه بر بالا بردن متابولیسم بدن و کاهش چربی های اضافی بدن به موارد زیر نیز میتوان اشاره نمود . این ماده غذایی می تواند درد های عضلانی شمارا تسکین دهد ، در بی اشتهایی موثر بوده و اشتهای از دست رفته را باز گرداند ، مشکلات گردش خون را رفع کند.

 

 

4-سیر : سیر سرعت چربی سوزی را بالا برده و سطح قند خون را پایین می آورد . آنها سفارش می کنند سیر را به غذاهایتان اضافه کنید و از خوردن سیر به تنهایی خود داری کنید .

 

 

5- ماهی سالمون : ماهی ها مملو از ویتامین ها ، املاح معدنی و چربی امگا 3 هستند . آنها دارای چربی بسیار کم و پروتئین بالا هستند ماهی هایی مثل سالمون و تن مستقیما روی متابولیسم شما اثر گذاشته و باعث سوزاندن کالری بیشتری میشوند .

 

 

6-دارچین : دارچین گیاهی است حتی با ارزشتر  از طلا و نقره . این گیاه علاوه بر پایین اوردن قند چربی و کلسترول خون یک انتی اکسیدانت است که در چربی سوزی بسیار موثر عمل می کند و دانشمندان تاکید می کنند که دارچین را به غذاهایتان اضافه کنید و تنهایی مصرف نکنید .

 

 

7- آب :هزاران فایده برای نوشیدن اب ذکر شده است . تحقیقات بین المللی اخیر نشان داده که آب متابولیسم بدن شما را بالا برده و اجازه می دهد بدنتان کالری بیشتری بسوزاند . نوشیدن آب سرد همراه با یخ بدن شما را تشویق می کند که کالری بیشتری بسوزاند . نوشیدن آب اشتهای اضافی و کاذب شمارا از بین می برد .

مقاله ای درباره سوزاندن چربی و بالا بردن متابولیسم که به در خواست مکرر شما کاربران عزیز تهیه و ترجمه شد و در اختیار شما عزیران گذاشتیم امیدوارم به کارتون بیاد .


[ شنبه 91/12/5 ] [ 5:13 عصر ] [ نیلوفر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 76441

رنک الکسا